top of page

MOJ BREZUPNI FANT - Colleen Hoover

Originalni Naslov: Hopeless

Naslov: Moj Brezupni Fant (prevod)

Avtor: Colleen Hoover

Strani: 353

Ocena: ⭐ ⭐ ⭐.5 / 5




Pozdravljeni, moji dragi bralci!


Preden začnem, bi rada omenila, da je to moja prva objava v slovenščini in, da se pravzaprav počutim prav čudno, ker sem navajena pisati v angleščini.


'Moj brezupni fant' je druga knjiga od Colleen, ki sem jo prebrala. Ni tako popularna, v primerjavi z ostalimi njenimi knjigami, ampak sem jo slučajno našla na policah študentske knjižnice v Celovcu in se odločila, da si jo izposodim.


Če sem iskrena, nisem bila prav navdušena nad prvimi poglavji. Bili so bolj dolgočasni, kot pa zanimivi. Od sredine, lahko rečem, da se je zgodba začela odvijati. Nisem ljubiteljica romantičnih zgodb, mogoče tudi zato, vendar sem prebrala že veliko knjig, z enako vsebino, lahko pa rečem, da mi je bil konec kar všeč. -- Konec, po mojem mnjenju, je ključnega pomena vsake knjige.


Ugotovila sem, da Colleen v vsaki knjigi opiše moški karakter na enak način -- hladen po karakterju, vendar prelep navzven. Zelo mi je bilo všeč obnašanje Dean-a do Sky. Kot bi američani rekli: "an understanding boyfriend goals".



Tukaj je še nekaj citatov iz knjige, ki so pritegnili mojo pozornost:


"Hope in Less," tiho reče. "Hopeless ... Brezupni" - Dean

"V življenju dosti sem izgubil, pretrpel sem in se trudil, a v srcu mojem srečno vre, dokler imam Hope - moje upanje."

"Lepa je," pripomni in mi vrne fotografiji. "Tako kot njena hčerka."

"Obljubim," šepnem. "Dobro," reče Dean. Iztegne roko in mezinec ovije okoli mojega.


To je vse za danes. Hvala, da ste prebrali do konca.


Priznam, med pisanjem te objave, sem velikokrat hotela zapisati svoje mišljenje kar v angleščini :D priznam, je kar težko, ko se človek odvadi.


Uživajte!


Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page