top of page

Kaj mi sporoča pesniška zbirka SEA OF STRANGERS? - Lang Leav


"If they were meant to be in your life, nothing could ever make them leave. If they weren't, nothing in the world could make them stay", so besede avstralske romanopiske in pesnice Lang Leav, ki me je s svojo zbirko Sea of Strangers popolnoma navdušila.


Pred parimi dnevi sem brskala po internetu in naletela na to knjigo. Odločila sem se, da po Pinterestu malo prebrskam in si preberem nekaj njenih pesmi iz te zbirke. Ena izmed teh pesmi je bila pesem All the time, pri kateri me je kar stisnilo pri srcu. O svojih osebnih stvareh na tem blogu ne mislim pisati, vendar bi pa rada omenila, da se me je pesem zelo dodaknila, saj sem v njej našla delček sebe. Ravno zaradi te pesmi sem se odločila, da moram nujno naročiti to knjigo.



***


Ko je prispela pošiljka, sem opazila, da je na eni izmed strani črn madež, verjetno je nastal pri tiskanju knjige. Ko sem knjigo odprla se je zgodil čudež ... Stran, ki je bila popackana s črnilom, je bila stran s pesmijo All the time! S pesmijo, ki me je pripravila do tega, da kupim to knjigo. Bila sem šokirana. Povedala sem vsem, saj nisem mogla verjeti. Še nekaj dni sem o tem premišljevala (še sedaj ne morem verjeti ko o tem pišem), in prišla do zaključka, da je bil to nekakšen znak, kakšen ne bi vedela, vem pa da sem se odločila prav, saj je bila zbirka odlična!


***


Lang Leav je s svojimi besedami zapisala kako se počuti in s tem želela bralcu pokazati oz. prikazati svojo bolečino in to ji je tudi uspelo. Knjiga ima 209 strani in lahko jo prebereš v enem dnevu. Jaz sem jo prebrala v dveh dneh, saj nisem le na hitro želela prebrati, temveč sem vsrkavala besede, eno za drugo.

***


Sea of strangers? Tole me spominja na izraz, ki ga pogosto slišimo pri Američanih, saj veste: "There are plenty fish in the sea", hkrati pa je v morju tudi veliko ljudi, ki so bili enkrat neznanci, postali del tvojega življenja in kot bi mignil zopet postali neznanci.


Preberite si tole knjigo in boste videli o čem vam govorim. Tam je zagotovo pesem, ki se bo dotaknila tudi vas, zaradi enega ali drugega razloga.



تعليقات


تم إيقاف التعليق.
bottom of page